googleads
Dækbutikken.dk logo
Indkøbskurv

Der er 0 varer i kurven

arrow
Fri fragt v/køb o/500,-
Prisgaranti
Hurtig levering
Du er her: Forside »  Salgs- og leveringsbetingelser

Der tages forbehold for data fejl ved automatisk pris indlæsning eller taste fejl hvilket skulle angive forkert prissætning på shoppen.

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.Købsgarantien omfatter privatpersoner, der er bosiddende i Danmark, og den gør sig gældende, i så fald butikker ikke påtager sig deres lovbestemte ansvar inden for 60 dage efter et køb. Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering. Det koster intet og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien! Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er ødelagt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver. Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. PriceRunner købsgaranti inkluderer altså ikke erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter. Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige vilkår for Købsgarantien. 

 

Salgs og leveringsbetingelser

Vilkår

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Dækbutikken. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og dækbutikken.

 

Dokumentation

Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra Dækbutikken. Ønsker du yderligere oplysninger eller rådgivning fra Dækbutikkens side, er denne af vejledende art. Dækbutikken står inde for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning. DK manualer til produkterne kan ikke forventes.

 

Leveringstidpunkt og transport

  • Levering af varer fra Dæktbutikken anses for sket, når kunden har fået varen udleveret.
  • Alle bestillinger sendes med Gls eller Brink Transport., hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og Dækbutikken. Levering til købers adresse i Danmark, vil normalt ske 2-3 dage efter bestilling. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende, men går der længere tid, vil vi bestræbe os på at sende en mail om den forlængede leveringstid. Du ville kunne se status for levering ud for den enkelte vare. Disse er dog kun vejledende og kan afvige. Ring evt. +45 9824 1888.
  • Lagervarer leveres som regel fra dag til dag. Dog kan der forekomme travlhed med ekstra leveringstid.
  • Dæk, der fremkommer i dæksøgningen, er lagervarer enten hos os eller ekstern leverandør. Dæk, der er lagervarer hos os, leveres som regel fra dag til dag.
  • Dæk, der er hos vores leverandør, leveres som regel indenfor 2-3 hverdage.
  • Dæk og fælge der skal monteres og afbalanceres, leveres indenfor 2-5 hverdage afhængig af hvor travlt der er på værkstedet.
  • Varer, som er registeret med leveringstid på 1-3 dage men ikke findes på lager, skal betragtes som værende på lager hos vores grossister. Leveringstiden kan dog ikke altid overholdes fra vores grossister. Varen kan være en ny version, som ikke er frigivet til salg endnu eller er svær at skaffe.
  • Hvis du er i tvivl om, hvor hurtigt vi kan fremskaffe en vare, som er registeret som ikke-på-lager, skal du blot sende os en mail på daek@daekbutikken.dk. Vi vil forsøge at finde en mere nøjagtig leveringstid, så du ikke handler forgæves.
 

Reklamation

  • Der er som standard 2 års reklamationsret på alle produkter. Såfremt der er mere end 2 år, er dette fabriksgaranti, som er stillet af producenten på dennes betingelser.
  • Efter dialog med køber behandeles alle reklamationer efter følgende muligheder : Reparation, ombytning, forholdsmæssig afslag i prisen eller ophævelse af handlen.
  • Det anbefales, at køber straks ved leverancens modtagelse kontrollerer denne og herunder undersøger, om varens kvalitet og mængde svarer til det aftalte. Er en vare mangelfuld, påhviler det køber at undrette Dækbutikken enten mundtligt eller skriftligt herom inden for rimelig tid. Reklamationer der foretages indenfor to måneder, anses altid som rettidige.
  • Såfremt leverancen ikke kvalitets- eller mængdemæssigt svarer til det aftalte, har Dækbutikken ret til at om- og/eller efterlevere.
  • Såfremt køber har opdaget eller burde have opdaget manglen og ikke reklamerer som anført, kan køber ikke senere gøre manglen gældende.
  • Forandringer eller indgreb i det købte uden Dækbutikken skriftlige samtykke fritager Dækbutikken for enhver forpligtelse.
  • Såfremt Dækbutikken anmoder derom, skal køber umiddelbart efter reklamationen, returnere den angiveligt mangelfulde vare til Dækbutikken i forsvarlig emballage.
  • Dækbutikken forbeholder sig retten til at teste varer, som påstås at være defekte. Hvis Dækbutikken ikke finder fejl ved varen efter test, må det påregnes, at varen sendes retur med regning for udført arbejde (Kr. 250,- ex. moms). Varen vil i så fald blive sendt retur pr. efterkrav på kundens regning. Nægtes modtagelse af varen eller afhentes varen ikke på Posthuset, påhviler det køber, på dennes regning, at afhente varen på Dækbutikkens adresse.
  • Efter 3 måneders henlæggefrist overgår varen til DÆKBUTIKKEN, som herefter vil sælge varen til nedsat pris.
  • Klageadgang
    Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til daek@daekbutikken.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Reparation

  • Såfremt en vare er returneret til reparation, og Dækbutikkens tekniske afdeling konkludere at varen er defekt, vil denne normalt blive ombyttet, uden at varen sendes til en af Dækbutikkens leverandører.
  • Dækbutikken bestræber sig på at reparere/ombytte defekte produkter indenfor 5-8 hverdage. Dette afhænger dog af, at Dækbutikken har mulighed for at få varen ombyttet hos grossisten, samt at det er normal lagervarer.
  • Dækbutikken kan til enhver tid vælge at sende varen til reparation hos en af de pågældende leverandører. Reparation kan dog i nogle tilfælde tage længere tid. Såfremt reparation eller ombytning ikke er mulig, vil det i konkrete tilfælde være mulighed for et afslag i prisen eller helt at ophæve handlen.
 

Returnering fjernsalg/postordre


Handelsbetingelser og Vilkår for Dækbutikken Aabybro A/S
Lovpligtige aktive links til standard fortrydelsesformular / returneringsformular samt mailadresse og telefonnummer til kontakt af virksomheden.
 
Generelle oplysninger om virksomheden:
 
Virksomhedens juridiske navn: Dækbutikken Aabybro A/S
Virksomhedens kaldenavn: Dækbutikken.dk
Selskabsform: Aktieselskab. 100 % ejet af: Jens Vestergaard Andersen
CVR-nummer: 30587022
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte: 4
Etableringsår:1997
Adresse: Nordstjernevej 1, 9440 Aabybro
Telefonnummer: 98 24 18 88
Fax-nummer: 98 24 18 98
Officiel e-mail adresse: daek@daekbutikken.dk
Officiel web-adresse: www.daekbutikken.dk
Dækbutikken har en fysisk butik, der har åbent på følgende tidspunkter:
Hverdage 9-17.30 - lørdag 9-13.
 
 
Returnering webordrer / fjernsalg / postordre:
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)  
 
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
 
  • a) har modtaget din vare.
  • b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
  • c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.
 
Du skal inden 14 dage fra modtagelse af varen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb enten pr. mail eller via vores nedenstående returneringsformular:
  • Meddelelsen skal gives via vores standardfortrydelsesformular klik på link returnerings - og reklamationsformular eller på mail: daek@daekbutikken.dk eller tlf.: 98 24 18 88. Du kan også benytte lovens standardformular, som er placeret nederst i dokumentet.
  • I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
  • Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
 
Returnering:
  • Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
  • Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra det tidspunktet varen er blevet leveret til dig og til varen er returneret til Dækbutikken Aabybro A/S.
  • Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for tagbokse m.m.
  • Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 500 DKK.
 
 
Varer undtaget fortrydelsesretten:
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
 
  1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller varer, der har fået et tydeligt personligt præg.
  2. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
  3. Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen.
  4. Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om.

Fortrydelsesret i forbindelse med udøvelse af tjenesteydelser:
Har du bestilt en tjenesteydelse (eksempelvis samling / montering af dæk og fælge m.m.) bortfalder de 14 dages returret når du aktivt giver samtykke om at sætte tjenesteydelsen i gang.
Ved webordre gives dette samtykke når kunde bestiller en tjenesteydelse (eksempelvis når man bestiller dæk som man vil have monteret på fælge m.m.) her kommer den en boks op i ordre flow hvor kunden skal godkende at de 14 dages returret bortfalder, så snart købet er gennemført og tjenesteydelsen dermed er sat i gang.
Ved ordre i butikken bortfalder de 14 dages returret på tjenesteydelser når man mundtligt har givet tilsagn om en tjenesteydelse skal sætte i gang.


Varens stand, når du sender den retur:
  • Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 
  • Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du, ved fortrydelse af købet, kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
  • For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
  • Vær opmærksom på, at der sker en væsentlig forringelse af varens værdi, når varen samles og skilles ad. Ved køb af dæk og fælge samt bestilling af montering, vil du derfor i tilfælde af fortrydelse kun modtage en del af købesummen retur alt efter, hvor meget varen er værdiforringet.
 
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes tydeligt mærket med returvare og webordre nr til:
Dækbutikken Aabybro A/S
Nordstjernevej 1
9440 Aabybro
Andre spørgsmål kontakt venligst kundeservice på telefon 98 24 18 88 åbent følgende tider hverdage: 9.00 - 17.30 og Lørdag: 9.00 - 13.00.
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse pr. telefon og aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Men kun hvis der er lavet forudgående aftale herom med Dækbutikken Aabybro A/S pr. mail eller telefon.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
  • Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
  • Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
 
Returnering dørsalg/butik:
Ved køb som foretages i Dækbutikken Aabybro A/S fysiske butik på Nordstjernevej 1, er der som udgangspunkt INGEN kontant returret.
Skulle købet alligevel fortrydes indenfor 8 dage, udsteder vi gerne en tilgodeseddel eller tilbyder ombytning til et andet produkt, med mindre andet er aftalt. Varen skal tilbageleveres i original og ubrudt emballage, og varen skal efterfølgende kunne sælges som ny.
Varer der ønskes returneret inden 8 dage, men som ikke umiddelbart kan sælges som ny, kan ikke krediteres til det, på købstidspunktet fakturerede beløb, men kan ansættes skønsmæssigt af Dækbutikken Aabybro A/S ud fra en mulig salgsværdi.
Der er ingen returret på specielt fremskaffede varer, herunder gælder dæk og fælge der på kundens foranledning samles og afbalanceres.
 
Returnering B2B (Business To Business):
Der er 1 års reklamationsret og ingen returret medmindre andet er skriftligt aftalt.
 
Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:
- Kontant afhentning
- Dankort
Alle kontrakter indgås på dansk.
Alle priser hos Dækbutikken Aabybro A/S og på web-adressen http://www.DAEKBUTIKKEN.dk/ - er inkl. Moms.
Alle fragtpriser og gebyr hos Dækbutikken Aabybro A/S og på web-adressen http://www.DAEKBUTIKKEN.dk/ - er inkl. moms.
Der tages forbehold for data fejl ved automatisk pris indlæsning eller taste fejl hvilket skulle angive forkert prissætning på shoppen.
 
Personoplysninger:
Dataansvarlig: Dækbutikken Aabybro A/S.
Hvilke oplysninger bliver indsamlet?
Når du som kunde foretager en bestilling i vores webshop, bliver de indtastede oplysninger gemt i vores system. De indsamlede oplysninger gemmes i 5 år, i det bogføringsloven stiller krav om opbevaring af regnskabsmateriale i 5 år.
Som registreret har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i persondataloven.
 
Det er ikke muligt at tilgå kontrakten efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten pr. mail, så send en mail til info@daekbutikken.dk
Der anvendes ikke logstatistik
Personlige oplysninger gemmes med adgangskode og lagres i en database.
Personlige oplysninger omfatter udelukkende navn, adresse, tlf. og e-mail
Personlige oplysninger transmitteres krypteret til virksomheden
Hvad bliver dine data brugt til?
Dine oplysninger ligger i vores system for at vi kan tilsende dig dine varer.
Dækbutikken Aabybro A/S videregiver ikke registrerede oplysninger.
Om brugeren kan rette/slette i sine oplysninger?
Det er kun muligt ved oprettelse af en ny ordre.
Hvem har adgang til disse data?
Det er kun medarbejdere i salg hos Dækbutikken Aabybro A/S, som har adgang til dine data.
 
Brug af cookies
Dækbutikken Aabybro A/S webshop anvender kun session cookies. Dvs. så snart browseren lukkes bliver de automatisk slettet.
Sletning af cookies kan slettes ved at gå starte Internet Explorer, under menupunktet Funktioner, vælges Internetindstillinger og derefter ”Slet cookies”.
På denne måde slettes ALLE cookies fra maskinen.
 
Standardfortrydelsesformular
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato
(*) Det ikke relevante udstreges
 
 

Returnering B2B (Business To Business)

Der er ingen returret medmindre andet er skriftligt aftalt

 

Pris og betaling

Dækbutikken tager forbehold for tastefejl, indlæsningsfejl osv der har indflydelse på priserne.
 

På dækbutikken.dk kan du bestille dine varer online og betale via:
 
Alle kontrakter indgås på dansk.
Alle priser på dækbutikken.dk er inkl. moms.
Alle fragtpriser og gebyr på dækbutikken.dk er inkl. moms.

OBS: Vi tager forbehold for tastefejl, indlæsningsfejl med mere som gør at prisen kan blive forkert.


 

Personoplysninger

Dataansvarlig: Dækbutikken     
                                                           
Hvilke oplysninger bliver indsamlet?
Når du som kunde foretager en bestilling i vores webshop, bliver de indtastede oplysninger gemt i vores system. De indsamlede oplysninger gemmes i 5 år, idet bogføringsloven stiller krav om opbevaring af regnskabsmateriale i 5 år. Som registreret har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. Det er ikke muligt at tilgå kontrakten efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten pr. e-mail så send venligst en e-mail til info@daekbutikken.dk

 
Om personlige oplysninger krypteres og i så fald hvordan
Der anvendes ikke logstatistik.
Personlige oplysninger gemmes med adgangskode og lagres i en database.
Personlige oplysninger omfatter udelukkende navn, adresse, tlf. og e-mail
Personlige oplysninger transmitteres krypteret til virksomheden
Hvad bliver dine data brugt til?
Dine oplysninger ligger i vores system for, at vi kan tilsende dig dine varer.
Dækbutikken videregiver ikke registrerede oplysninger.
Om brugeren kan rette/slette i sine oplysninger?
Det er kun muligt ved oprettelse af en ny ordre.
Hvem har adgang til disse data?
Det er kun medarbejdere i salg hos Dækbutikken, som har adgang til dine data.
Brug af cookies
Dækbutikkens webshop anvender kun session cookies. Dvs. så snart browseren lukkes bliver de automatisk slettet.
Sletning af cookies
Cookies kan slettes ved at starte Internet Explorer og derefter gå ind under menupunktet Funktioner. Her vælges Internetindstillinger og derefter ”Slet cookies”. På denne måde slettes ALLE cookies fra maskinen.


 
 
Se vores store udvalg af dæk fra MichelinSe vores store udvalg af dæk fra GoodyearSe vores store udvalg af dæk fra ContinentalSe vores store udvalg af dæk fra DunlopSe vores store udvalg af dæk fra KumhoSe vores store udvalg af dæk fra MinervaSe vores store udvalg af dæk fra Falken
Se vores store udvalg af dæk fra PirelliSe vores store udvalg af dæk fra HankookSe vores store udvalg af dæk fra KleberSe vores store udvalg af dæk fra MaxxisSe vores store udvalg af dæk fra NokianSe vores store udvalg af dæk fra NankangSe vores store udvalg af dæk fra Uniroyal
   
Dækbutikken - Nordstjernevej 1, 9440 Aabybro - Tlf: +45 98 24 18 88
PERSONDATAPOLITIK
Baseret på TigerCMS - Fra Tiger Media A/S