Der er 0 varer i kurven
Hos Dækbutikken er der ingen skjulte fragtpriser eller kortgebyrer. Alle vores pakker sendes med GLS eller Bring, hvis ikke andet er aftalt mellem køber og Dækbutikken. GLS og Bring leverer typisk pakkerne i tidsrummet 8-16 dagen efter afsendelse fra os. Er der ingen hjemme på adressen, vil pakken blive stillet der hvor du har anført de må stilles. Har du et sted, du mener, pakkerne kan sættes, kan dette skrives i "notat til fragtmanden" under bestillingsprocessen. Skriver du ingenting vil der automatisk stå "Må stilles ved hoveddør". På denne måde kan du modtage pakkerne hurtigere, hvis ikke du er hjemme. Du kan også få pakkerne leveret på en erhvervsadresse, hvor der altid er nogen til at modtage pakken eller til den nærmeste GLS pakkeshop.
Dæk, som fremkommer i dæksøgningen, er enten lagervarer hos os eller hos eksterne leverandører. Vi opdaterer lagerstatus på dækkene hver dag. Har vi selv dækkene på lager, leveres de som regel fra dag til dag, mens dæk fra vores leverandører typisk leveres inden for 2-3 dage. Dæk og fælge, der skal samles, har en leveringstid på cirka 2-5 dage. Levering af varer fra Dækbutikken anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Oplyste leveringstidspunkter er vejledende og kan således afvige. Går der længere tid end anvist, sender vi typisk en mail om den forlængede leveringstid. Du vil altid kunne se en vejledende status for levering ud for den enkelte vare, men har du brug for yderligere informationer om leveringen, er du velkommen til at ringe til os på 0045 98241888. Varer, der har en registreret leveringstid på 1-3 dage, men som ikke er på lager, har vores grossister på lager. Leveringstiden kan dog ikke altid overholdes fra vores grossister. Den pågældende vare kan være en ny version, som endnu ikke er frigivet til salg, eller som er svær at skaffe. Er du i tvivl om, hvor hurtigt vi kan fremskaffe en vare, som ikke er på lager, skal du blot sende os en mail på jens@daekbutikken.dk . Vi vil gøre vores bedste for at finde en mere nøjagtig leveringstid, så du ikke handler forgæves.
Det anbefales at køber straks ved leverancens modtagelse kontrollerer denne og herunder undersøger, om varens kvalitet og mængde svarer til det aftalte. Finder køber, at en vare er mangelfuld, påhviler det køber mundtligt eller skriftligt, indenfor rimelig tid, at underrette Dækbutikken herom. Reklamationer, der foretages indenfor to måneder, anses altid som rettidige. Svarer leverancen ikke kvalitets- eller mængdemæssigt til det aftalte, har Dækbutikken ret til at om- og/eller efterlevere. Såfremt køber har opdaget eller burde have opdaget manglen og ikke reklamerer som anført, kan køber ikke senere gøre manglen gældende. Forandringer eller indgreb i det købte uden Dækbutikkens skriftlige samtykke fritager os for enhver forpligtelse. Såfremt vi anmoder derom, skal køber umiddelbart efter reklamationen returnere den angiveligt mangelfulde vare til Dækbutikken i forsvarlig emballage. Vi forbeholder sig retten til at teste varer, som påstås at være defekte. Hvis vi ikke finder fejl ved varen efter test, må det påregnes, at varen sendes retur til køber med regning for udført arbejde (kr. 250,- ex. moms). Varen vil i så fald blive sendt retur pr. efterkrav på kundens regning. Nægtes modtagelse af varen, eller afhentes varen ikke på Posthuset, påhviler det køber - på dennes regning - at afhente varen på Dækbutikkens adresse. Efter 3 måneders henlægge frist overgår varen til Dækbutikken, som herefter vil sælge varen til nedsat pris.
Kære kunde På grund af ekstra stor travlhed, kan leveringstiden blive forlænget . Vi arbejder på højtryk, så du får dine varer hurtigst muligt. Venlig hilsen
Jens V. Andersen Indehaver